Leta i den här bloggen

Powered By Blogger

fredag 12 mars 2010

Ursäkta! :)


Ursäkta att jag inte har varit inne på ett tag, har haft lite mycket att göra. Idag har jag vart i skolan det var väll ok, vi såg en film som handlade om regnskogen den var väldigt bra, intressant och häftig, Idag är det ju fredag så jag ska väll kolla på let's dance kulkul. I morgon ska min kompis Maria komma hit och sova över till på söndag det ska bli så kul, vi har inte setts på 8 månader, det ska bli så kul. Vi ska nog träffa Marre och Amanda och äta pizza det ska bli kul. Hoppas att ni har det kul i helgen.. föresten så är min blogg INTE särskilt välbesökt så jag funderar på att ta bort den eller om jag ska komma på något reklam sätt, ni som läser min blogg kan väll länka till min blogg på olika sidor eller tipsa om den,, såklart bara om ni vill... XOXO Yammy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar